uppdatering av veckan

jag vet att jag har varit riktig usel på att uppdatera den här veckan. Men jag har haft massor av saker att göra.

I tisdags hade vi frilufts dag, då jag gjorde en "egen aktivitet". Jag var ledig med andra ord :P. Jag och mamma åkte till täby för att mamma skulle gå in till telia butkien ändra hem nummret. Så vi har ett nytt nummer nu :). men det kommer ta ett tag tills det verkligen sitter. :) Sen drog vi till HM och köpte några saker ... yeaahh :)
sen åkte vi hem igen och jag forstatte plugga.

onsdagen hade jag sovmorgon till 10. Sen så var det individuella val info i centralhallen. Jag hade skrvit på en lista att jag ville läsa till Gymnasie diplomerad ekonom, vilket gav 300p ! Men fick veta senare att idén hade lagts ner pga av att det var för få människor som hade skrivit under. :( GDE lät inte så  kul ... men det gav ju jätte många poäng, vilket var totalt värt det. Då hade jag fått 400p. omg. ^^
Men jag har nog bestämmt vad jag vill läsa nästa år och det är musikal. I trean ,när tyskan har tagit slut så läser jag kanske latin eller engelska C och retorik. ... vi får se helt enkelt !

på torsdagen var det evolutionprov och det gick förvånadsvärt bra. Jag tror det blir Mvg. Jag fick dessutom tillbaka mitt Historia arbete tillbaka från i julas och jag fick VG+ på den, vilket gjorde mig jätte glad. det är ju nästan MVG :D woho :) Det börjar gå jätte bra i skolan. I hope it will keep on doing that til studenten :P

Fredagen var den slappaste dan. Jag hade bara en (!) lektion. och det var drama !! :D Vilket var nog den roligaste lektionen på länge. Vi skulle presentera komedi. vi indelades i grupper och jag hamnade med Bea och Patrk :)
Vi tre skulle visa oväntad komedi. Jag och bea skulle stå och vänta på bussen , sen skulle patrik  spela ett freak som skulle stalka bea och ta bilder och dra ned oss på marken.  Våran pjäs var så kul att inte ens vi själva kunde hålla oss för skratt . Våran var ju defenitivt bäst! haht.ah gud vad roligt det var.


Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0