till alla som gillar gudfadern

satt och kollade runt på youtube tills jag hittade det här sjukt roliga klippet.
Om du har sett gudfadern filmerna så fattar du !





Asså jag älskar Gudfadern filmerna, dock inte trean
De e typ en av de bästa filmerna jag sett någonsin !
Iaf, här kommer en kort uppdatering av dagen:


jag vaknade runt 11 och åt frukost. Sen så åkte jag och mamma till Ikea och kom hem runt 3. Jag sov direkt. det finns ingenting mer tröttsamare än att åka till Ikea. Iaf. sen när jag hade somnat så väcks jag av att roxana skickade sms och ville snacka. Ofta man ba : nej , jag orkar inte snacka med dig nu. Så vi sms:ade lite tills hon skulle åka från amme.  när det var gjort så hoppade jag in i duschen, och här är jag nu. Kul dag...not!

ååhhh snart är det måndag. wich means that I am going to see Sanaz :) <3.
Snart ska alireza komma över. Det kommer bli skojj :D

Uppdaterar senare om jag orkar .. muhaaaah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0