Regnmys

image22


Idag har jag fördetmesta chillat hemma med kusinerna. Hur tråkigt det än låter så hade vi det jätteroligt. Vi snackade om allt mellan himmel och jord. Vi körde flera "turneringar" pingis. Jag kan nu konstatera att jag är visst inte så bra som jag trodde jag var, torskade 6 gånger på raken ! Aj aj aj , pinsamt värre.
Det har regnat hela dagen, därför bestämde vi oss att fixa lite fika och filtar och sedan sätta oss på altanen( som har tak )  , och det mina vänner var Jäääätttteee myyyysiiiiiigggt =) .  Vi riktigt njöt av allt .  Men vi kunde tyvärr inte sitta där hela dagen, så vi kom in för typ en kvart sen.
Nu väntar jag på att Greys anatomy ska börja på femman. Visst är det repriser, men vad spelar det för roll ? ;D
Tror nu dessutom att vi ska ut på altanen igen sen. Får se om det bilr av. hoppahoppas!!!


Kommentarer
Postat av: frida

gosh det är ju jättemysigt !

2008-02-26 @ 17:35:39
URL: http://flics.blogg.se
Postat av: Jenny

mm håller med!

2008-02-26 @ 18:38:33
URL: http://jjnyyy.blogg.se
Postat av: My

roligt.

2008-02-26 @ 18:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0