Persisk Afton ... aint gonna happen!


Det var planerat sen typ en vecka tillbaks att idag skulle jag och Sanaz åka till Nova och vara med om en "Persisk Afton". Vilket lät kul. De skulle bjuda på lite persisk mat och sen snacka farhange irani. (persisk kultur)
  Men just idag så kände jag mig inte så taggad att gå, och om sanningen ska fram så tror jag inte heller hon hade sån stor lust att gå ^^ .Så allt blev cancelled och ingen blev ledsen. phuu. :\

image10 ------- nej ingen gheyme här inte



Enough about that,  nu ska jag sitta lite vid datorn och ta d lugnt :)

Byee! 


Note : jag vet att bye stavas med 1 e , men jag skriver med 2 eftersom jag tycker det är sjukt charmigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0