Pap

tja!
jag skulle precis ursäkta om den dåliga uppdateringen över helgen så kommer en kille från media klassen med en äkta paparazzi kamera typ 10 cm från mitt fejs och tar typ 5 foton med blixt. Hahaha gud vad rädd jag blev.
Sen så säger han ingenting bara går därifrån. ! :O
fett skumt :P
Haha jag sitter i biblioteket nu i skolan  och överhörde just this minute att några killar från min tyska, berättade för några andra om något jag sa på tyskan.  Asså shit, whats happening ? :S :D
 Deras reaktion var hur kul som helst när jag vände mig om för några sekudner sen. Haha töntar :P
Haha fett roligt inlägg det blev.. !
Min lektion börjar om 10 minuter.. Livskunskap, vi ska fortsätta med det tema som vi började med nästa vecka. Sen blir det matte resten av dagen...
Ska se om jag hinner med ett inlägg . 

Morgonens händelse : Media killen hoppar upp från ingenstans och tar ett foto. no doubt about it.

Morgonens Plus : Vääädreeet =)

Morgonens Minus : Måndag

Byee !

Kommentarer
Postat av: lexie

nej gud vad läskigt !

2008-02-18 @ 12:21:42
URL: http://lexie.blogg.se
Postat av: Anonym

weirdd

2008-02-19 @ 11:52:00
URL: http://astiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0