Måndag

ook har ganska bråttom , så det  här får bli en snabbis.

Jag vaknade kl 05:45. Vilket är på  tok för tidigt för mig. Jag hade ställt in alarmet en hel timma för tidigt. ! Så när det ringer en timme senare så stänger jag av det och somnar om. Nästa gång jag ´öppnade ögonen så var kl 7.30 ! :O
Så jag stressar som attan. Gör i ordning mig rekord snabbt och går till skolan. Första lektion : tyska .
Vilket jag äger i. Men .. som alla andra tyska lektioner så gick det jäääätte seegt. Vilket var en fördel för mig . då jag kunde vakna upp lite ;) hahaha
På rasten så letade jag förgäves efter sanaz. Men hon syndes inte till : (
Andra lektionen : Naturkunskap. Vi började med ett nytt tema, Evolutionen. Vilket jag är typ sämst på.  I bällsta så fick jag nästan IG på d.  Jag satt och följde med motvilligt under filmen som vi fick se på lektionen, vilket var extreemt tråkigt. Så nu får jag plugga otroligt mycket tills förhöret på torsdag, :S

Resten av dagen forsatte vi  med naturkunskap . På klassrådet så tog de upp de individuella valen. Eftersom jag redan läser modersmål, har jag redan 100 p. Så jag behöver bara välja till 200 p. Vilket kanske blir musikal. Det låter skojj.  Men det finns en hel del andra val man kan välja. Vet inte ... men det blir nog musikal. Får checka upp det senare..
måste bara säga att vi har en riktigt slapp dag på fredan. Första lektionen är drama :) .  Sen har vi arbetspass tills klockan 2 . Då har vi naturkunskap. Ska se om klassen lyckas övertyga läraren om vi kan skippa den lektionen så är vi lediga resten av dan :D

Nu måste jag dra och plugga Naturkunskap... Orkar inte .... aja.


Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0