Måndag

Idag var en ganska lugn dag. Vi började kl 8.20 med tyska, och läraren är sjuk. Så jag drar hem igen och kmr sen tillbaka till skolan runt 10. Första lektionen för dagen var då svenska. Vi diskuterade jämställdighet bland män o kvinnor. Sen  var det lucnh, då kom jag på att jag hade glömt brevet på köksbordet som jag lovade skicka åt pappa. Så på rasten gick hem igen för andra gången och hämtade brevet.  Sen så hade vi en halvtimmes svenska igen innan klassrådet. Vi gick igenom temat för den här, och nästa vecka. Vi ska jobba(med den andra klassen Sp1a) med sociala frågor och statistik ... whatever that is :P  
På klassrådet gick vi igenom temadagen som är på onsdags eftermiddagen. Miljö ..jippi..... :\
Sen skulle vi in till datasalen för att bestämma nästa års inriktnig. Det blev då ekonomi.
Sen slutade vi för dagen ! :D
Nu är jag hemma och ska snart gå till köket och fixa mig en macka sen blir det dags att plugga inför Idrottsprovet tills imorn. Det kommer gå bra ..... I hope :) , jag tränade inte så seriöst inför förra provet, och jag fick MVG liksom....
så man kan ju hoppas :)


Nej usch vilket tråkigt inlägg det blev... ! sorry ! :P
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0