Lördag

Just nu har jag jätte ont i nacken från i går kväll ! :(
jag ska nog vara hemma och plugga till idrottsprovet på tisdagen. Vi har jätte många prov nu har jag märkt, men det hör nog till  att vi går i gymnasiet :S

kl 5 ska jag dra till kista och käka på zaferoon :) ni kanske inte vet, men jag ska köpa en ny mobil.
Den jag verligen, verkligen vill ha är NOKIA 7373 BRONZE BLACK. Den är otroligt snygg och har jätte många funktioner, problemet är att jag tror inte den finns i sverige. och jag pallar inte köpa den online på nätet.

Om vi inte hittar den där så bilr det kanske SONY ERICSON s500i. den är också jätte snygg , och har nog världens coolaste ljus installerade på mobilen. Ljuset ändras när det blir natt/dag. och ändrar bakgrund o sånt när det blir en annan årstid. låter roligt (?).  problemet är att den är en skjutbar mobil, asså den går upp så där irriterande. och jag vet redan nu att jag kommer paja den, jag kommer bli addicted att trycka den upp o ner.^^

Lägger in bilder på de två mobilerna ;)
image2    my preciousssss :)

image3 ..... : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0