Insomnia - ännu en onödig lista

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
hhaha gick i ettan. =)  <3

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
gick i nian. Var jätte nervös inför gymnasiet. (hah) tog inte skolan på allvar, hade typ inga  toppbetyg. (som annars alla iranier har) aj aj aj

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Salta pinnar.Salta pinnar.Salta pinnar.Salta pinnar.Salta pinnar-kringlor

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
jag kan alla låttexter. jag är grym. men ,men :
a) I knew I loved you- Savage garden
b) Alamate soal - Shadmehr aghili
c) Känn ingen sorg för mig Göteborg - Håkan Hellström
d) What goes around comes back around - Justin timberlake
e) 20 - Kamran & Hooman

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

önskat jag hade fått mer, skänkt bort minst halva min förmogenhet till välgörenhet. köpt kläder, rest , mutat folk .

6) FEM DÅLIGA VANOR
alla har vi våra dåliga vanor. Men jag har ingen lust att flasha de för typ hela världen.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
resa.resa.resa.resa.resa

8) EN SAK DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
såna där byxor med högmidja och utvidga ben ( 70-tals brallor). yäck .

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
leksaker hah.  sånadär pokémon leksaker man fick i pokébollar för typ 5 miljarder år sen. Mcdonalds leksaker , Tillsammans blir det nog 500 000 leksaker ;)


10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
vet inte.. någon frivillig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0