: exhausted

image15


nu är vi hemma igen.
 and my feets are killing me. Att gå runt i 6 timmar med högklackat måste nog inte varit den bästa iden. Till min förvåning hittade jag ingenting, medans kussen så klart shoppade för fullt.Nu sa hon också att vi ska åka till en annan galleria imorrn, tror inte mina fötter klarar det , men vi får se.

Jag snackade lite med baba (pappa) i telefonen idag och han sa att när vi kommer tillbaka så ska vi gå och förnya våra pass. Så det måste nog betyda att resan till Iran måste bli av.... Ooohhh vad glad jag blir.

that means: om ca 15 veckor är jag i värmen.. jaaaa ! vilket lyckorus man fick. Det nästan dämpar nästan smärtan i fötterna haha .
Nej nu kära läsare måste jag bege mig. Måste bara tilläga att ni blir fler o fler. Danke schön !

Kommentarer
Postat av: Sara

haha jaaa det kan man verkligen säga att du kunde!! ;)

2008-02-24 @ 18:24:29
URL: http://saramus.blogg.se
Postat av: Helena

Nej det är jobbigt, men tänk om det hade varit ett par Louboutins, då hade det nog gått bra, hehe!

2008-02-24 @ 18:31:56
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0