Denna har legat och väntat på att bli ifylld. Får se hur skoj detta ska bli.


Favoritalkohol: Vodka?
Favoritfärg: hm... svart, för att det matchar alla färger :-)
Framtidsplan: Jag blir bara stressad och får magsår när jag tänker så.
Tre prylar till en öde ö: Tv och en båt om jag får för mig att åka hem och en sak till. Du får bestämma.


Är du vegetarian eller vegan? Nej för i 17. Det är 90-tal.
Hur många har du kysst? I never kiss and tell.
Hur många piercings har du? Noll.


Två saker du skulle vilja ha: en resa till Iran, en resa till Kanada :)
Singel eller förhållande: Singel !
Pommes eller mos:  Pommes !
Strand eller storstad: Storstad om jag får välja själv, men av någon konstig anledning drömmer jag bort mig till en strand så fort någon säger resa.
Något alla vet om dig: Hmm, fråga alla. Vad vet jag?
Vad blir du glad av? Jag är ganska lättroad.
Vad gör du när du blir ledsen? Ringer Roxana.
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? Jag gör upp en ekonomisk plan för att slippa sånt elände.
Vad längtar du till? Sommaren!
Favorit land: Iran.
Favotit stad: Tehran.
Favoritsnabbmatställe: BK 4 liiiife
Vad har du i glaset? just nu? apelsinsaft...


Favorit sagofigur: Where's Nemo? We're looking for Nemo!
Favoritte: All frukt te :) 
Favoritglass/ar: Allt från Ben & Jerry's.
Vilken film får dig att gråta? Devdas, Sense and Sensibility... :*)
Vad är skönhet? Kärlek. Och blommor.
Vad är lycka? Kärlek. Och blommor.


Om du fick 1 miljon: ...skulle jag önskat att jag hade fått mer.
När grät du senast?  lördags, då jag klämde fingret i dörren.
När skrattade du senast? Nyss, när jag berättade om att jag klämde fingret i dörren.
Vad är du rädd för? Drunka i vatten, vara med om en olycka, flygplans olycka. insekter. Sooossk
Vem är du rädd för? jag är inte rädd för nån. hah!

Favoritmat: khååreeshtee karafs. Allt som mamma gör. Hon är stjärnkock.
Maträtt du avskyr: Allt som jag gör :) :) Detta för att folk ska sluta tjata på mig att jag ska laga mat åt de.
Favorit frukt: Körsbär och melon och vindruvor.
Grönsak du avskyr: Paprika & aubergine.
Vacker människa: Shahrzad
Klok människa: Shahrzad =)
Meningen med ditt liv: Sluta stressa mig baba du oxå!
Vad åt du till frukost? gröt. hah


Vem hade du senast en seriös pratstund med? mami
Brukar du svära mycket? När jag blir arg, men bara flashiga svordomar.
Största misstaget som du begått? Att börja fylla i denna lista. Tar den slut någon gång?
Har du pojkvän? Nej.
Något du ångrar att du inte har gjort:  nopp.

Är du kär? Nej. Lite egenkär kanske.
Hur tidigt stiger du upp? När det behövs, men inte för tidigt,
Gillar du att slåss eller? Lite wrestling med broshan sitter aldrig fel.
Saknar: Iran.

Kan du stå på händer? nej det kan jag inte
Favoritserie just nu: Greys anatomy, Desperate Housewives och Prison break (suck). O.C var bra i början, sen blev alla galna och det blev jordbävning
Gröna eller röda äpplen? Grönröda
Senaste hångel? I never hångel and tell.
Har du raggat på internet? Nej, det har jag inte lust med.

puuhhh äntligen slut.

Kommentarer
Postat av: GG ;)

I never hångel and tell haha

2008-02-14 @ 16:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0