Dagen i stort sett =)

hmm... klockan är snart tre.. wich means that min brosha kmmer hem snart ... hmmppf : [
jag har suuuppper tråkigt här hemma. Och kan inte göra någonting när jag är så här sjuk. asså det är jätte jobbigt och irriternade. Du vill ut , men du kan inte :\  Och så är det fredag o allt. vill inte sitta hemma !
vill btw också ändra min profil hära... asså bakgrunden. Måste fixas... men hur ?!? ghaaa blir galen :P

Det händer så många saker nu . Snart  blir det reunion med  Sanaz !! :D ... Ooooh vad jag har saknat människan. Hon har varit i thailand i snart två veckor...
Och till sommaren så bör det kanske av till Iran (!) .  Jag har inte vart där på snart 5 hela år ! Snacka om att folk kommer blir chockade när de ser mig. För er som inte vet så vägde jag 40 kg mer  för 1 ½ år sedan .  Riktigt fetto. Det var sjukt jobbigt. Men nu är allt bra. hihihihihiiii  ^^

Haha det var så töntigt i morse. Jag mådde jätte bra och kände mig hur frisk som helst.  Så jag äter frukost och gör mig i ordning och går till skolan. Första lektionen var drama (!) :D . Vilket var hul kul som helst. Vår drama grupp är känd för att folk droppar in lite då o då. Så första kvarten var det bara jag, bea , svante,tina, sanna och patricia. Vi skulle leka en lek där det gick ut på att man inte skulle garva. Vi satt i en ring och så skulle nån av oss stå upp och gå ner på knä för någon och säga en ramsa . Om den personen garvade så var det hans tur att gå runt. liiite svårt att förklara men det var ändå hur kul som helst.  Sen så när alla har kommit så improviserade vi lite grann sen så slutade vi. precis DÅ börjar febern öka och jag blir lite yr :S
 Så jag bestämde mig att åka hem igen. Vilket resulterade till att det var sjukt onödigt att komma till skolan ens. Så ´jag traskade hem och sov... myyyysiiigt ;)

Nej nu måste jag dra innan febern ökar igen.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0