- more and more visitors - yeaayy =)

Måste bara lägga in det här .
det här är ju sjuukt roligt . 65 besökare idag, bara efter två inlägg ... =)     =) .  Så fortsätt att besöka ! ! hihi
Kan nån btw ge några clues om hur man kan ändra temat på bloggen ? Jag har hört att man kan ändra via photoshop ... men hur överför du sen till bloggen ? heeeellp :\
just nu så  sitter jag i soffan med datorn väntar jag på att Kitchen Nightmares på femman ska börja..
Ska också börja med dagens händelse och dagens plus/minus.

Dagens Händelse: Sandros mössa fastnar på något konstigt sätt på(?) taket . Det var fett kul =)

Dagens  Plus :
Alla besökare !! =) stay tuned for more posts  !

Dagens Minus :
Vädret på sistånde. Snö en dag. Spöregn nästa. Blåsigt på tredje. Och Soligt sommarväder på fjärde.
We are going through climate crisis ! :O :\

Kommentarer
Postat av: rebecca

s: tack så jättemycke :)

2008-02-14 @ 21:39:23
Postat av: Millan <3

Hehe, skönt att höra att jag kan ha kjolen på lördag :) Tack :)

Kraaaaam

2008-02-14 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0